Kvalitne, spoľahlivo, rýchlo.
Za prijateľnú cenu pre každého.
Obchodné podmienky
I. Zmluvné strany a pojmy
Dodávateľom (ďalej len "dodávateľ") je webová služba na web stránke www.cindy.sk, ktorej prevádzkovateľom je Ing. Jozef Kozár, PhD., živnostenské oprávnenie registrované v registri Brno-venkov, IČO 17965900, dátová schránka v Českej republike mxpayuc (dátová schránka platí len pre Českú republiku). Dodávateľ nie je platcom DPH.
Zákazníkom (ďalej len "zákazník") je fyzická alebo právnická osoba, ktorá prejaví vážny záujem o služby poskytované dodávateľom prostredníctvom, ponúkané na web stránke www.cindy.sk a záväzne objednané u dodávateľa.
Dielo, alebo poskytnutá služba, je produkt, alebo rozsah prác, ktoré si zákazník u dodávateľa objedná.
II. Ceny, odmena za dielo a poskytnuté služby
Finálna cena, alebo odmena za poskytnutú službu alebo za vyhotovenie diela, je finančná suma, ktorá bude zákazníkom vyplatená na bankový účet dodávateľa a to vo výške 50% pred začatím práce a 50% po dodaní diela, resp. služby dodávateľom zákazníkovi.
Ceny sú stanovené ako celkové, pretože dodávateľ nie je registrovaným platcom DPH. Ceny sú stanovené a dohodnuté sumy sú splatné v menách: CZK (Česká koruna) alebo EUR (Euro).
III. Platby za dielo a poskytnuté služby
Platby za poskytnuté služby, alebo za vyhotovenie diela sú splatné bankovým prevodom na bankové účty dodávateľa a to v závislosti od toho, či ide o platbu v mene CZK (Česká koruna), alebo EUR (Euro). Bankové účty sú vedené v banke: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 11721 Praha 1, pričom uvedené bankové účty sú nasledovné:
Platby v Kč:
2002466874/2010
IBAN CZ1920100000002002466874
FIOBCZPPXXX
Platby v EUR:
CZ6920100000002202466879
Pri platbe bankovým prevodom uvedie zákazník do poznámky platby číslo faktúry, prípadne variabilný symbol poskytnutý dodávateľom, aby bolo zrejmé, o akú platbu ide a aby mohla byť správne identifikovaná dodávateľom.
IV. Vzájomné ujednanie zmluvných strán
Obe strany - zákazník a aj dodávateľ - vzájomnou komunikáciou prostredníctvom kontaktných foriem uvedených na web stránke www.cindy.sk (email, telefón, SMS, emailový formulár) výslovne potvrdzujú, že konajú v slobodnej vôli, bez nátlaku, s vážnym záujmom a čestne.
V. Nezáväzná cenová ponuka
Zákazník má možnosť požiadať o nezáväznú cenovú ponuku prostredníctvom kontaktného formulára na úvodnej web stránke www.cindy.sk alebo prostredníctvom priameho kontaktu a to na email info@cindy.sk alebo telefonicky, prípadne cez SMS správu. V prípade telefonického kontaktu alebo SMS je to na telefónne číslo +420 702 929 083.
VI. Objednávka služieb
Pokiaľ sa zákazník rozhodne využiť služby, svoj záujem prejaví záväznou objednávkou a to v písomnej forme, ktorá môže byť doručená elektronicky (na email info@cindy.sk) alebo klasickou poštou na adresu dodávateľa (doručovacia adresa dodávateľa bude zákazníkovi oznámená telefonicky, SMS správou, emailom z info@cindy.sk alebo klasickou poštou). Dodávateľ si so zákazníkom objednávku vzájomne potvrdia tak, aby bol potvrdený vážny záujem zákazníka o poskytnuté služby v dohodnutom rozsahu a za dohodnutú finálnu cenu (odmenu za poskytnutú službu, alebo vyhotovenie diela).
Objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany - pre zákazníka aj dodávateľa - od okamihu podpísania zmluvy na dielo. Zmluvu na dielo si zákazník vytlačí a podpísanú ju následne pošle dodávateľovi klasickou poštou, alebo v elektronickej podobe.
VII. Finančná záloha
Dodávateľ vystaví zákazníkovi predfaktúru, kde bude vyčíslená suma k zaplateniu vo výške 50% z celkovej dohodnutej finálnej ceny (odmeny za poskytnutú službu, alebo vyhotovenie diela).
VIII. Začiatok práce na diele, alebo službe
Dodávateľ začne pracovať na vyhotovení diela, alebo na dohodnutej službe, keď bude pripísaná prvá platba z vystavenej predfaktúry na bankový účet dodávateľa (vedený v CZK alebo v EUR).
IX. Priebeh práce a podklady
Zákazník sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi nevyhnutné informácie a podklady, prípadne fotografie, alebo grafický materiál, grafické vyhotovenie loga, nevyhnutný text, prípadne kontaktné informácie a obchodné informácie, alebo ďalšie nešpecifikované informácie, údaje, alebo podklady. Tieto dodávateľ potrebuje k vyhotoveniu diela, alebo k poskytnutiu objednanej služby. Počas priebehu vyhotovenia diela, alebo poskytovania objednanej služby sa obe strany zaväzujú k vzájomnej komunikácii, aby nedošlo k nedorozumeniu, alebo k pochybeniu zo strany dodávateľa. Dodávateľ v prípade nejasností kontaktuje zákazníka a potvrdí si presnosť požiadaviek zákazníka. Dodávateľ bude zákazníka priebežne informovať, stanoví mu odhadom približný termín dodania vyhotoveného diela, prípadne poskytnutej služby. Uvedený termín sa môže v priebehu práce zmeniť a to vplyvom nepredvídateľných okolností, zmien, technických problémov, alebo osobných problémov tak zo strany zákazníka, dodávateľa, banky, prípadne poskytovateľa telefonických, alebo dátových služieb, prípadne webových technických služieb (web hosting, virtuálny server, emailový server).
Pokiaľ zákazník ani na tretiu výzvu dodávateľa (emailom, telefonicky, SMS, alebo iným spôsobom) nedoručí všetky potrebné podklady, alebo materiály, má dodávateľ právo uvedené podklady nahradiť generickými materiálmi (napríklad grafické podklady, fotografie, ilustračné obrázky, ilustrácie, animácie, videá, texty, prípadne iné). Zákazník následne nemá právo požadovať výmenu použitých generických podkladov a materiálov za svoje a nemá ani právo požadovať zníženie ceny alebo odmeny za poskytnutú službu. Uvedené dielo sa bude považovať za vyhotovené a služba ako splnená.
Dodávateľ má právo pri vyhotovení diela alebo poskytnutí služby použiť materiály (grafika, texty, videá, ilustrácie, animácie, prípadne iné) z dostupnej databanky, prípadne využiť k práci umelú inteligenciu. V takomto prípade bude v diele alebo v popise poskytnutej služby uvedený zdroj daných materiálov a táto informácia bude súčasťou vyhotoveného diela, alebo poskytnutej služby a zákazník s danou vecou súhlasí.
Pri vyhotovení diela, alebo pri poskytnutí objednanej služby môže byť využitá umelá inteligencia. Umelá inteligencia nebude mať prístup k žiadnym údajom zákazníka (ani k osobným údajom, informáciám a ani k obchodným informáciám). Prípadné osobné údaje alebo obchodné informácie, budú do diela alebo poskytnutej služby vložené až po jeho kompletnom vyhotovení, aby bola zaručená ich bezpečnosť a ochrana. Ide napríklad o informácie, ako je adresa sídla spoločnosti, prípadne meno zastupujúcej osoby, mapa sídla, logo spoločnosti, názov spoločnosti a podobne, teda o informácie bežne dostupné na firemných a na osobných web stránkach fyzických a právnických osôb, prípadne na reklamných banneroch, grafických odkladoch, knihách a podobne.
Pri práci na diele alebo na objednanej službe, môžu byť potrebné špecifické kroky a služby tretích strán, ktoré sú nevyhnutné k úspešnému vyhotoveniu diela, jeho umiestneniu na web server a zverejneniu, prípadne k publikácii. Ide príklad o web hosting, kde bude objednaná web stránka umiestnená. V tomto prípade dodávateľ pomôže zákazníkovi objednať web hosting potrebný k funkčnosti web stránky (môže byť aj vrátane emailovej služby, pokiaľ ju web hostingový poskytovateľ umožňuje v danom balíku) a uvedený web hosting bude následne objednaný a zaplatený zákazníkom poskytovateľovi web hostingových služieb a emailových služieb. Pokiaľ bude potrebná k funkčnosti web stránky samostatná doména (TLD), tak sa postupuje rovnako ako pri web hostingu. Dodávateľ pomôže zákazníkovi s objednaním domény a s jej prípadným nastavením tak, aby smerovala na web hosting zákazníka (DNS nastavenia). Doménu si na svoje meno objednáva zákazník, pričom tretia strana (registrátor webových domén) vyfakturuje platbu za doménu zákazníkovi a zaplatí si ju zákazník podľa podmienok registrátora. Zákazník následne informuje o úspešne objednanej webovej doméne a o úspešne objednanom a zaregistrovanom web hostingu dodávateľa, pričom mu poskytne nevyhnutné prístupové údaje (najmä FTP, alebo SFTP prístup, IP adresu alebo web servera, IP adresu alebo host adresu databázového servera, prístupové meno a heslo k databáze, prípadne prístup k administračnému rozhraniu samotného web hostingu), aby mohol dodávateľ na web hosting nahrať vyhotovenú web stránku. Pokiaľ zákazník neposkytne dodávateľovi tieto prístupové údaje a nastavenia, bude vyhotovená web stránka nahratá na web hosting dodávateľa. Pokiaľ ani na druhú výzvu dodávateľa neposkytne zákazník žiadne prístupové údaje dodávateľovi, dodávateľ nahrá vyhotovené dielo (web stránku aj s potrebnými nastaveniami) na dátový nosič (napríklad CD, DVD, prípadne iné) a odovzdá ho zákazníkovi (poštou na poskytnutú adresu zákazníka podľa objednávky a údajov zákazníka vo faktúre). Následne bude zákazník informovaný dodávateľom o danej veci emailom. V tomto prípade sa bude považovať vyhotovené dielo (napríklad web stránka) za kompletne hotové a odovzdané, pričom zákazník má povinnosť doplatiť dodávateľovi zostávajúcu časť ceny (odmeny za dielo alebo poskytnutú službu). V prípade odmietnutia zaplatiť dodávateľovi, alebo v prípade vyhýbaniu sa povinnosti platby odmeny za vyhotovené dielo alebo poskytnutú službu, bude dodávateľ postupovať podľa obchodného a občianskeho zákonníka Českej republiky prípadne Slovenskej republiky a podľa smerníc Európskej únie. Dodávateľ bude uvedenú vec následne riešiť prostredníctvom advokátskej kancelárie.
X. Hotové dielo, alebo služba
Dodávateľ informuje zákazníka o vyhotovení diela, alebo o ukončení práce na objednanej službe. Vyhotovené dielo pritom môže dodávateľ umiestniť dočasne na svoj webový server (alebo web hosting) dovtedy, kým nebude zaplatená celá zostávajúca časť ceny (odmeny za dielo, alebo poskytnutú službu). Dodávateľ môže dielo umiestniť aj na webový server (alebo web hosting) zákazníka, pričom bude uvedné dielo chránené heslom dodávateľa. V tomto prípade bude dielo odheslované a sprístupnené verejnosti (pokiaľ ide o web stránku), prípadne len zákazníkovi a to po zaplatení a pripísaní zostávajúcej sumy (odmeny za vyhotovenie diela alebo poskytnutie služby) na bankový účet dodávateľa. Pokiaľ je vyhotoveným dielom grafický baner, alebo kniha (v elektronickej podobe, alebo v podobe pripravenej k tlači), postupuje sa obdobne ako pri diele, ktorým je web stránka. Grafický baner bude teda umiestnený na web server dodávateľa, bude ale v zníženom (zredukovanom) grafickom rozlíšení, pričom po zaplatení zostávajúcej sumy do plnej ceny (odmeny za dielo alebo službu), bude baner (alebo set banerov) poskytnutý v plnom objednanom rozlíšení zákazníkovi. Pokiaľ je dielom, alebo objednanou službou kniha, prípadne pomoc s publikovaním pomocou služieb tretej strany (napríklad Amazon KDP, LULU, Apple iBooks, prípadne iné), je potrebné dodávateľovi uhradiť zostávajúcu časť ceny (odmeny za dielo alebo službu) po vyhotovení knihy a následne dodávateľ zadá uvedenú knihu do publikačného systému uvedenej tretej strany.
Zákazník sa zaväzuje čestne zaplatiť dodávateľovi za vyhotovené dielo, alebo za poskytnutú službu a to v sume zostávajúcich 50%, pokiaľ už zákazník za dielo, alebo službu vopred sám nezaplatil. Dodávateľ vystaví zákazníkovi faktúru, ktorá je daňovým dokladom. Na faktúre bude uvedená prípadná už zaplatená časť sumy a zostávajúca suma k zaplateniu, spolu s termínom na zaplatenie (lehota splatnosti faktúry).
XI. Nezaplatenie za vyhotovené dielo, alebo poskytnutú službu
V prípade odmietnutia zaplatiť dodávateľovi, alebo v prípade vyhýbaniu sa povinnosti platby odmeny za vyhotovené dielo alebo poskytnutú službu, bude dodávateľ postupovať podľa obchodného a občianskeho zákonníka Českej republiky prípadne Slovenskej republiky a podľa smerníc Európskej únie. Dodávateľ bude uvedenú vec následne riešiť prostredníctvom advokátskej kancelárie s možnosťou posunutia danej veci k súdnemu prejednaniu.
XII. Nedodanie vyhotoveného diela, alebo služby zo strany dodávateľa
Pokiaľ nastanú objektívne príčiny na strane dodávateľa, ktoré by mu bránili vyhotoviť dielo, alebo poskytnúť objednanú službu, tak dodávateľ informuje zákazníka o danej veci a vráti mu všetky už prípadne vopred zaplatené finančné prostriedky, objednávka bude stornovaná. Taktiež bude stornovaná faktúra s povinnosťu platby. V tomto prípade dodávateľ nebude mať povinnosť vyhotoviť dielo any poskytnúť službu a spoločný obchod, alebo transakcia je považovaná za ukončenú. Zákazník a ani dodávateľ pritom nemajú nárok na žiadne finančné odškodné, pokutu a ani na žiadnu finančnú náhradu a ani nemajú nárok na úhradu prípadných úrokov z omeškania, zdržania, alebo nesplnenia objednávky.
XIII. Záruka kvality
Dodávateľ sa zaručuje, že pri vyhotovení diela, alebo pri poskytnutí objednanej služby bude postupovať čestne, profesionálne a že využije všetky svoje vedomosti, skúsenosti a technické možnosti, aby bolo výsledné dielo, alebo objednaná služba v čo najlepšej možnej kvalite.
XIV. Reklamácie
Zákazník má právo dodané dielo (web stránka, baner, kniha) reklamovať. Záruka sa však nevťahuje na všetko, ale len na prípadné skryté vady v diele (web stránka), na ktoré sa vzťahuje štandardná záruka podľa zákona. Každá web stránka je navrhnutá a naprogramovaná na určité serverové prostredie, parametre a technické podmienky. Pri vyhotovení web stránky, bude zákazníkovi vyhotovená aj technická dokumentácia, ktorá bude obsahovať podrobný popis nevyhnutných technických parametrov a podmienok webového servera, aby bola web stránka plne funkčná. Pokiaľ dôjde k zmene týchto technických parametrov, nastavení, prípadne podmienok na web hostingu (prípadne server), tak následne nie je možné reklamáciu uplatniť, pretože tieto nie sú chybou vyhotoveného diela, alebo poskytnutej služby. Taktiež nie je možné uplatniť reklamáciu na web stránku v prípade, že sa nezobrazuje správne v neštandardných, alebo v neaktualizovaných webových prehliadačoch. Web stránky z produkcie Cindy.sk sú stavané pre zobrazovanie s pomocou štandardných dostupných webových prehliadačov v období, keď boli dodané zákazníkovi, čiže zodpovedajú aktuálnej verzii týchto webových prehliadačov v danom období. Za štandardné webové prehliadače sú považované najmä Firefox, Edge, Safari, vrátane ich mobilných verzií a klasických počítačových verzií, bežiacich v štandardnom a aktualizovanom prostredí operačných systémov MS Windows, Apple Mac OSx, prípadne niektorých linuxových distribúcií. Reklamáciu môže zákazník uplatniť priamo kontaktovaním prostredníctvom našej emailovej adresy info@cindy.sk prípadne dohodnutím sa na postupe vopred cez telefón +420 702 929 083. Pokiaľ sa na reklamovanú vadu záruka nevzťahuje, pomôžeme zákazníkovi nájsť vhodné riešenie problému, prípadne mu umožníme objednať si nové dielo, alebo službu, pričom zákazníkovi môže byť uplatnená prípadná vernostná zľava.
XV. Riešenie sporov
Z našej strany sa vždy snažíme komunikovať priamo, čestne a bez rôznych skrytých úmyslov. Dodržujeme všetky dohody a zmluvy a k obchodu a k zákazníkovi pristupujeme s úctou. Ctíme pravidlá správania sa gentlemana. Napriek tomu však počítame aj s možnosťou, že môže vzniknúť spor a to napríklad nedorozumením, alebo zle pochopenou komunikáciou. V takomto prípade sa vždy najprv pokúsime danú vec vyriešiť komunikáciou. Pokiaľ to však situácia predsa len bude vyžadovať, bude nutné pristúpiť k právnym krokom, pričom bude kontaktovaná naša zmluvná advokátska kancelária. Táto bude následne hľadať vhodné právne riešenie, prípadne bude vec postúpená k vyriešeniu súdom. Samozrejme však všetko radšej riešime s chladnou hlavou a s úsmevom na tvári, pretože spokojnosť zákazníka je naším hlavným cieľom.
Posledná revízia týchto obchodných podmienok bola dňa 14.10.2024.
Obchodné podmienky v PDF formáte na stiahnutie.